Toimitusehdot
Yleistä
J & S Kurvinen Ky y-tunnus 2331865-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Verkkokaupan yhteystiedot J & S Kurvinen Ky Kouvolankatu 34 45100 Kouvola sähköposti: susanna.kurvinen@restauranteole.fi puhelin: 0400 420 182
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksen tekemiseen vaaditaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksuehdot
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Toimitus
Ruokatilauksia ei postiteta, vaan ne tulee noutaa tuotteen tiedoissa määritettynä ajankohtana ja määritetystä sijainnista.
Postitettavia tilauksia postitetaan arkipäivisin. Tuotteet pakataan asianmukaisesti ja lähetetään Postin pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen. Vaikka paketin määränpää pyritään valitsemaan mahdollisimman läheltä vastaanottajan osoitetta, saattaa Posti tilanteen mukaan vaihtaa automaattia johon paketti päätyy.
Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Tilauksen peruuttaminen
Tilauksen peruuttaminen on mahdollista jos sitä ei ole vielä toimitettu. Nopeimmin voit peruuttaa tilauksen vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla tilauksen peruutuksesta.
Mikäli tilaus on jo lähetetty, lähetys tulee palauttaa asiakaspalautusohjeiden mukaisesti.
Palautukset
Verkkokaupan asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tuotteet tulee olla myyntikuntoisia.
Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana: se on silminnähden viallinen, likainen tai revennyt, emme voi palauttaa tuotteen hintaa kokonaan. Tällaisissa tapauksissa palautettava hinta sovitaan tapauskohtaisesti.
Halutessasi palauttaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi ja yhteystietosi.
Asiakas vastaa palautettavan tuotteen postikuluista itse.
Jos tuote palautetaan vian tai virheellisen lähetyksen vuoksi, on asiakkaalla oikeus palauttaa tuote maksutta.
Puutteellisia asiakaspalautuksia ei käsitellä sekä vääristä asiakaspalautuksista perimme postitus ja käsittelykulut.
Palautuksesta tulee aina ilmoittaa etukäteen sähköpostitse.
Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksestaan etukäteen. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse. Helpoiten tämä tapahtuu vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla palautuksesta. Näin saamme myös vahvistusviestistä tiedot mitä tilausta palautus koskee. Mikäli et ole säilyttänyt vahvistusviestiä voit lähettää myös vapaamuotoisen ilmoituksen palautuksesta sähköpostitse. Viestistä tulee käydä ilmi ainakin omat yhteystietosi, tilausnumero sekä palautettavat tuotteet.
Tilauksen virhevastuu ja reklamaatiot
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä sähköpostitse. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.